MYSAYANGKU ORDER FORM

Name:
Phone No
Email Address:
Address
Product & quantity
T&C I agree with the terms & conditions apply to My Sayangku Collections

This online form was provided by Freedback.

Monday, 5 January 2015

SABUN GENIT PERAWAN 2OGM
































 
HARGA JUALAN : RM 25
 POS :
 SEM RM 6
 SS RM 9
WSAPP TERUS +60173908240
 ________________________________
 AWAS PARA WANITA! JANGAN AMBIL MUDAH MASALAH KEPUTIHAN & BAU!
 KEPUTIHAN, BAU & BAHAGIAN iNTim KENDUR SERTA BERKEDUT ADALAH MASALAH SERIUS YANG MEMBELENGGU RUMAHTANGGA!
 ATASI MASALAH ANDA DENGAN PRODUK TERBAIK DAN TERMANTAP ABAD INI, ‘SABUN GENIT PERAWAN'.
 SABUN GENIT PERAWAN telah dirumus khas dengan 100% ekstrak herba SIREH, MANJAKANI & TEMU KUNCI serta ekstrak SUSU & MUTIARA untuk mencerahkan kulit sekitar peha.
 KHASIAT & KEGUNAAN SABUN GENIT PERAWAN:
 1. Menghilangkan keputihan & bau.
 2. Merapatkan kembali bahagian iNTim wanita.
 3. Menjadikan malam anda seperti malam pertama.
 4. Mencerahkan flek-flek hitam di celah peha.
 5. Menjadikan bahagian iNTim anda semakin mekar, gebu dan kurang kedutan.
 6. Turut diakui ramai sabun ini mengeluarkan banyak ketulan darah yang tertinggal di dinding rahim.
 SESUNGGUHNYA, KAMI TIDAK BERCAKAP KOSONG. ANDA CUBA DAN RASAI SENDIRI APA KELEBIHAN ‘SABUN GENIT PERAWAN’.
 ** Telah terjual hampir 6000 biji seminggu di pasaran!
 ** Produk tak sempat simpan bawah katil. Setiap hari order belambak!
 ** Encek suami pun dah tak malu sanggup call HQ tanya barang!
 NAK TAHU APA ‘SABUN GENIT PERAWAN’ BOLEH MENYUMBANG KEPADA BAHAGIAN iNtiM ANDA? MEH SINI SAYA NAK BISIK..
 ** Untuk yang dah kahwin tu, korang pasti rasa cengkaman maut bila bersama.
 ** Sesuai sangat untuk mereka yang ada masalah keputihan dan bauan yang kurang menyenangkan.
 ** Boleh mencegah kulat dan bakteria yang menyebabkan kegatalan pada bahagian iNTim anda kerana ekstrak sireh yang ada boleh membantu untuk mencegah.
 ** Manjakani yang turut digunakan dalam sabun ni boleh membantu anda untuk merapatkan dan firmkan balik otot-otot yang longgar selepas melahirkan anak.
 ** Ekstrak mutiara juga dapat membantu anda untuk mencerahkan flek-flek hitam celahan paha dan ini adalah testimoni daripada mereka yang dah guna. Memang ‘SUPERB’ kata derang.

SIREH LOVELY CARE 120ML








 
HARGA CUSTOMER : RM 22
HARGA PASARAN : RM 25.90
POS :
SEM RM 6
SS RM 9
WSAPP TERUS +60173908240

 Kenapa anda perlu memilikinya !!
“ Tahukah anda – Daun Sireh mempunyai 1001 kekuatan MERUBAT lemah tenaga batin utk wanita dan memelihara ‘ mahkota anda” dari KEPUTIHAN dan LONGGAR. Biarkan Suami anda tersenyum meleret je kepada anda setiap kali selepas bersama.
 Masalah yang dihadapi oleh wanita selepas berkahwin dan selepas melahirkan anak....
 ----> Keputihan yang banyak
 ----> Bau serta gatal
 ----> Angin kentut difaraj ketika "bersama" (longgar)
 ----> Terlalu banyak air ketika bersama dan tak selesa
 ----> Haid tak teratur
 Kenapa anda harus ada SIREH LOVELY CARE ?
 Satu2nya Pencuci wanita yg mampu Menguatkan saraf bahagian intim wanita untuk kebahagian suami isteri!!!
 Ia mengandungi:
• Extra Manjakani !
• Extra Kacip Fatimah
• Extra Sireh
• Extra Akar Serapat
 Memperbaiki peredaran darah
 Membersih, menyegar, merawat dan menghalang jangkitan
 Bakteria
 Mengetatkan faraj, mengembalikan ketegangan & menguatkan
 otot mahkota wanita
 Murah ! stok utk 2 bulan .Buatan malaysia. HALAL/LULUS KKM/GMP/MUSLIM PRODUK.

 Jangan Tunggu lagi,,Kenapa Malu Utk Bahagia.

ARMINA PLUS 32 TABLET











 
HARGA JUALAN : RM 45
 POS :
 SEM RM 6
 SS RM 9
WSAPP TERUS +60173908240
 _______________________________________

《 INGIN MENAMBAT HATI SUAMI??? 》
90% wanita menghadapi masalah hubungan INTIM,payudara KENDUR, RAHIM JATUH, KEPUTIHAN dan paling DIBUAT TIDAK ENDAH ialah masalah KOMUNIKASI dengan suami selepas melahirkan cahaya mata.
 AMIRNA PLUS TABLET ini akan menjadikan suami anda GEMBIRA dengan isteri KETAT MANTAP PERAWAN walau selepas melahirkan 4 cahaya mata.
 Masalahnya ialah ramai isteri tidak sedar hubungan semakin HAMBAR kerana suami BERDIAM diri dan hanya "REDHA" aje dengan keLONGGARAN isteri.Kami mampu menjadikan wanita kembali PERAWAN seperti anak DARA.MISS V KETAT sePANTAS 3 HARI!!dan sebagai BONUS PAYUDARA MAKIN MONTOK, PERUT MAKIN KEMPIS dan BERGELORA!!
 Ramuan kandungan APT
 - Buah manjakani
 - kacip fatimah
 - bunga pakma
 - daun sirih- Akar Kayu
 Hanya yang TERBAIK untuk wanita diluar sana.. HALAL dan di JAMIN 100% berkesan, memang tak rugi utk mendaptkan kembali suasana di hari malam pengantin anda.Inilah rahsia bidan kedah…warisan turun-temurun.TAK RUGI mencuba
 Sekali cuba pasti nak lagi..
 Amirna Plus Tablet adalah ubat tradisional sediaan dari herba semulajadi untuk kesihatan dalaman wanita sejak dari tahun 1913. Ia dirumus dari campuran herba : Corton Caudatum, Helicteres Isora & Trachyspermumza Ammi Amirna Plus Tablet berkesan membantu mengatasi masalah khususnya untuk wanita yang sudah berkahwin ataupun yang masih dara. **Masalah Keputihan **Masalah Senggugut **Dapat merapatkan pangkal rahim **Mencantikkan payudara (Gebu/Montok) **Diambil sebagai rawatan selepas bersalin dengan mempercepatkan proses pemulihan dan membantu mengetatkan otot vagina **Meningkatkan kepuasan seksual dengan **menguatkan otot kemutan **Membantu membersihkan faraj selepas haid dan bersalin **Menguatkan otot tubuh serta menambah tenaga badan
 Rumusan herba terbaik untuk penyakit-penyakit wanita yang mungkin menjejaskan keharmonian rumah tangga dan rumusan herba terbaik untuk mengembalikan keceriaan hubungan suami isteri.
 1.Penyakit keputihan (Candidiasis Vaginal ,Vulvovaginal Candidiasis)
 ciri-ciri penyakit ini adalah cairan bening yang dikeluarkan oleh alat kelamin intim wanita yang berbau menyengat, cairan bening, agak kental, berwarna putih, kekuning-kuningan, kehijau-hijauan atau kemerah-merahan yang keluar dari vagina. Salah satu ciri yang lain adalah keluarnya cairan tersebut diikuti gejala rasa gatal, iritasi, rasa nyeri saat berhubungan intim, rasa nyeri pada perut bahagian bawah, berbau atau aroma tidak sedap kadang-kadang diikuti oleh pendarahan.Cairan bening yang dikeluarkan atau disekresi organ kelamin wanita pada bahagian rahim(uterus), leher rahim (cervix uterus) dan vagina akibat terinfeksi organ tersebut oleh mikroorganisme.
 -Makan 1 biji 3 kali sehari
 -Masukkan 1 biji pil kedalam faraj selama minima 6 jam pada waktu malam.
 (Diamalkan seminggu sekali atau mengikut keperluan)
 2.Sengugut (Dysmenorrhoea)
 Himpunan simptom fizikal, psikologi, dan emosi yang berkait dengan kitaran haid wanita. Berkait rapat dgn proses ovulasi yg berlaku pada kitaran haid. kesakitan sengugut primer oleh pengeluaran PROSTAGLANDIN dari dinding rahim secara berlebihan menyebabkan pengecutan otot rahim berlaku dgn lebih kuat.
 -Makan 1 biji 3 kali sehari
 (Terbaik diamalkan selama 1 bulan secara berterusan)
 3.Merapatkan Pangkal Rahim / Faraj
 Otot faraj dan kawasan perinium akan menjadi semakin lemah dengan pertambahan usia.
 Sewaktu kehamilan, tubuh wanita mengalami beberapa perubahan fizikal. Selepas kelahiran, tubuh wanita juga mengalami perubahan termasuk pada faraj yang didapati tidak lagi sama seperti dulu.
 Hubungan seks tidak lagi memuaskan seperti sebelumnya. Koyakan faraj yang anda alami mungkin berlebihan memandangkan saiz bayi yang dilahirkan dikategorikan sebagai besar (melebihi 4 kg).
 Prosedur forseps juga boleh menyebabkan trauma pada faraj kerana ia membabitkan guntingan episiotomi yang lebih panjang. Trauma yang dialami seperti koyakan pada faraj, koyakan pada serviks dan keadaan otot dubur serta permukaan dalaman dubur juga mempengaruhi keadaan ini.Untuk merapat dan mengembalikannya –
-Makan 1 biji 3 kali sehari
 (Terbaik diamalkan selama 1 bulan secara berterusan)
 -Masukkan 1 biji pil ke dalam faraj selama minima 6 jam setiap malam
 (Pil dimasukkan kedalam faraj seminggu sekali atau mengikut keperluan)
 4.Mencantikkan payudara (Gebu dan Montok)
 Payudara kecil atau lembik disebabkan banyak perkara. Pertama kerana kekurangan hormon dan menyebabkan pertumbuhan terbantut.
 Faktor kedua disebab faktor seperti lepas melahirkan anak. Wanita yang melahirkan anak kebanyakannya berlakunya perubahan hormon dan kematian sel-sel kulit.
 Armina Plus Tablet mengandungi rumusan yang membantu mencantikkan payudara anda.
 -Makan 1 biji 3 kali sehari
 (Terbaik diamalkan selama 1 bulan secara berterusan)
 5.Rawatan Selepas Bersalin
 Trauma dengan proses kelahiran – Bayi yang keluar melalui vagina wanita akan menyebabkan tisu vagina yang lembut luka. Apatah lagi, yang digunting (episiotomi) dan dijahit. Luka ini akan mengambil masa sehingga berminggu-minggu untuk sembuh sepenuhnya.
 Perubahan hormon dan emosi – Kelahiran anak akan membawa perubahan yang besar dalam hidup. Penjagaan anak dan proses berpantang akan sedikit sebanyak membawa tekanan emosi kepada ibu. Ditambah lagi dengan perubahan hormon yang akan mempengaruhi emosi dan keinginan seksual ibu.
 Perubahan fizikal – Jarang wanita lepas bersalin merasa seksi kerana bentuk fizikal yang mengalami perubahan ketara seperti tubuh yang makin berisi, menggeleber, kulit perut merekah dan badan berjerawat. Ibu merasakan dirinya tidak menarik lagi.
 Masalah Kelonggaran Faraj :Kawasan faraj juga menjadi longgar dan otot di kawasan berkenaan menjadi lemah dan keadaan akan berterusan jika rawatan yang sepatutnya tidak diambil.
 Amirna Plus Tablet :membantu mengembalikan kekuatan otot dan mengetatkan faraj .Menyerap dan membuang kotoran/toxin yang terdapat serta memulihkan se-sel yang rosak.
 -Makan 1 biji 3 kali sehari
 (Terbaik diamalkan selama 3 minggu secara berterusan)
 -Masukkan 1 biji pil kedalam faraj selama minima 6 jam setiap malam.
 (Pil dimasukkan kedalam faraj seminggu sekali atau mengikut keperluan)
 6)Meningkatkan Kepuasan Seksual
 Antara faktor yang penting dalam hubungan kelamin ialah mencapai kepuasan seksual dimana proses kemutan dan keketatan lubang faraj menjadi antara aspek utama yang mempengaruhi.
 Mengekalkan faktor ini amat sukar memandangkan manusia amat dipengaruhi oleh proses penuaan,kematian sel ,trauma,jangkitan kuman/penyakit dan proses melahirkan anak.
 Amirna plus tablet mengandungi rumusan yang terbukti bukan sahaja membersihkan kawasan tersebut dan menyerap kotoran malah menguatkan otot faraj/pangkal rahim (bulbo cavernosus) serta mengetat dan merapatkan bahagian sensitf tersebut.
 -Makan 1 biji 3 kali sehari
 (Terbaik diamalkan selama sebulan secara berterusan)
 -Masukkan 1 biji pil ke dalam faraj selama minima 6 jam pada waktu malam
 (Diamalkan seminggu sekali atau mengikut keperluan)
 7.Membersihkan faraj selepas pantang atau haid
 Proses haid akan membuang keluar darah, mukus dan sel-sel yang sudah mati. Proses ini berlaku dalam tempoh yang agak tetap daripada masa akil baligh sehinggalah menopaus (putus haid) kecuali semasa mengandung dan penyusuan.
 Sering menyebabkan ketidakselesaan dan kekotoran mendap yang menyebabkan jangkitan kuman dan berbagai penyakit lain.
 Amirna Plus Tablet terbukti berfungsi menyerap semua kotoran seperti span dan membersihkan kotoran dalam aliran darah dan bahagian yang terbabit.
 -Makan 1 biji 3 kali sehari
 (Terbaik diamalkan selama sebulan secara berterusan)
 -Masukkan 1 biji pil ke dalam faraj selama minima 6 jam pada waktu malam
 (Diamalkan seminggu sekali atau mengikut keperluan)
 AWAS: Dilarang perempuan mengandung menggunakannya .Anak dara tidak dibenarkan memasukkan pil ke dalam faraj.